idol

Tjo alla bebosar, nu sitter jag och tittar på komiska idol haha asså vissa skämmer verkligen ut sig, jag förstår faktiskt inte varför dom inte skäms? vissa sjunger ju verkligen skit dåligt haha. Ja kan ju passa på att säga att jag blir hemma från skolan imorrn också tråkigt men så är livet. Idag har jag inte gjort så mycket jag var på prommenad med Mamma för man behöver ju frisk luft när man är sjuk, efter prommenaden köpte vi lite mat sen kom vi hem då ville jag pierca mig så ja tog ett örhänge och mamma tryckte den igenom min underläpp låter inte så fräscht men det gjorde faktiskt inte så ont, men jag ville inte ha kvar den för det var så obehagligt när man skulle äta hihi, men det kommer fler gånger kanske
piercar mig någon annan stans nästa gång. Nu ska jag titta klart på idol. Puss / Emelie


                                                                                

       

Kommentarer
Postat av: big'sis

de va skit fint på dig lill'sis, ha kvar för fan (;

2008-09-04 @ 21:50:09
Postat av: paulina

Jag kan inte fatta att du tog ut den, det var ju skitfint älskling.. saknar dig massor!

2008-09-28 @ 16:58:26
URL: http://hejpaulinas.blogg.se/
Postat av: Emelie / Lilla syster

Tack så mycket (: <33333333

2008-10-30 @ 16:24:17
URL: http://thegoldenstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0