Lov

Hej igen, ja vill berätta lite vad jag har gjort på mitt höstlov eller a i början av höstlovet, från fredagen när höstlovet började tills idag har min syster Isabel sovit hos mig och vi har haft det jätte kul vi har typ varit med Leo varje dag och sen har vi träffat Max & Calle lite också & Elicia & Elisa & Ella & Janice  men vi har också ätit jätte mycket godis & vi har verkligen knarkat Sex and the city, vi har kollat på filmen som var super bra den fick oss liksom att skratta gråta & ah ja vet inte vad det var iaf otroligt bra, men vi har inte bara kollat på filmen vi har kollat på nästan alla serier också det har varit super kul. För alla älskar ju Sex and the city visst?. Jaha, nu sitter jag här hemma själv & ska snart kolla lite på tv & dricka ett stort glas med is té som pappa har gjort. Skriver mer imorrn puss på er alla / Emelie
Ajuste, ja glömde nästan att säga att jag har kollat på Desperat Housewife som är min absoluta favorit serie men helt ärligt så tycker jag att det har blivit lite tråkigt nu flr Gabriella är inte som hon var förut & allt är annorlunda ja hänger inte riktigt med i Serien längre men jag hoppas att det blir bättre sen. Puss & hej
    

Kommentarer
Postat av: felicia

älska sex and the city ! :)

2008-10-31 @ 12:53:02
URL: http://blancki.blogg.se/
Postat av: maie

filmen var så jäbla bra :)<33

2008-11-06 @ 19:00:07
URL: http://sene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0