Hemmmmaaa

Halloj, ja har precis kommit hem från Globen, jag & Liv åkte dit för jag skulle köpa en Foundation & en present till pappa. Vi träffade söta Nadia där också, men vi var inte där så länge vi köpte bara det vi behövde sen åkte vi hem. Nu sitter jag i vardagsrummet med datorn i knät och kollar på tv, jag väntar på Lillen också som ska hjälpa mig, farmor & pappa att baka & fixa mat till pappas fest imorrn det ska bli lite kul tycker jag. Jag hade ju en sån ångest förut för jag visste verkligen inte vad jag skulle köpa till pappa men Liv var världens underbaraste och fråga om min pappa dricker mycket kaffe och haha min pappa dricker kaffe ungefär HELA TIDEN! så vi gick in på teknik magasinet och där fanns det en kaffevärmare som man kunde sätta fast i USB uttaget och nånting aja kommer inte riktigt ihåg det är iaf en liten platta som värmer upp kaffet så man alltid har varmt kaffe brevid sig! .. Imorrn ska som sagt pappa ha sin fest för han har fyllt år, nästan alla mina kusiner på pappas sida kommer plus att Lillen ska vara med också det kommer bli jätte roligt! Men nu ska jag fortsätta att kolla på tv skriver mer sen, Pussar & Kramar  ♥


True Match Foundation
Nummer: W 1 lagom Ljus
Kronor: 149 kr på H&M

Kommentarer
Postat av: maie

fiin :) <3

2008-11-06 @ 18:58:07
URL: http://sene.blogg.se/
Postat av: Emelie D

vadå fin? ;o höhö^^

2008-11-07 @ 00:08:25
URL: http://thegoldenstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0