tack mamii

Hello dude´s [: nu sitter jag här igen med datorn framför mig har precis ätit världens godaste middag! Jag blir hemma från skolan imorrn också tråkigt men jag behöver det. Idag var jag nere med mamma i Centrum en snabbis för jag skulle hjälpa henne att handla vi gick in på H&M också för jag skulle köpa Frans Manikyr till mina naglar för min gamla har tagit slut. Min mamma kom nyss in med varm choklad med vispad mjök på och kanel ;o höhö det var lite gulligt av henne tycker jag för den e super duper god! Men nu måste jag plugga lite skriver senare ikväll. Puss & kram <3
Okej så där fin var inte min varma choklad men nästan [a] höhö
 Fransk Manikyr: Typ 80 kr elr nått på H&M

Kommentarer
Postat av: maie

:)<3

2008-11-09 @ 11:16:22
URL: http://sene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0