hihi

Hej älsklingar, ja har varit hemma från skolan hela veckan pågrund av tråkiga saker som jag inte tänker ta här. Det har varit väldigt tråkigt men jag skulle aldrig orkat skola på tanke av det som hänt. Nu ligger jag här i sängen med datorn i knäet och försöker hitta bilden på mitt ansikts krän från Nivea, det är en bra kräm som är snäll mot huden och är också jätte bra om man har torr hud, men jag andvänder den för att jag tycker det är fräscht att ha en kräm innan man går och lägger sig och när man precis har vaknat! Idag händer inte mycket jag ska ner till Centrum snart och handla lite me mami sen ska jag hjälpa henne att laga mat ;o visst är man snäll? haha .. Imorrn ska jag också vara hemma från skolan men det blir mer som en vilo dag för mig. Imorrn ska också Josefine sova hos mig, vi ska äta tacos och säkert hyra nån film men vi ska också vara ute lite det beror på hur mycket jag orkar hihi, Juste, jag har äntligen fått min mobil som jag har väntat på att få hem i typ 1 månad men nu i tisdags fick jag den ÄNTLIGEN! den är jätte bra bara att man ser finger avtryck på den hela tiden, det är lite irriterande men skit i det. Och jag tycker faktiskt att ni får börja kommentera lite bättre? haha. Skriver mer senare kiss and hug / Emelie ♥
Model:W980
Den här krämenhar jag fast i rosa ^^

Kommentarer
Postat av: maie

hhi fin mobil :) <333

2008-11-06 @ 18:56:56
URL: http://sene.blogg.se/
Postat av: Emelie D

haha nej den är inte så fin ;p den blir smutsig hur lätt som helst ;ssss

2008-11-07 @ 00:06:05
URL: http://thegoldenstar.blogg.se/
Postat av: juliaaaaaaaaaaaa

hetmobil ^^ en sån har min pappa oxå ;>

2008-11-07 @ 23:29:24
URL: http://egoooo.blogg.se/
Postat av: Anna

vill också ha den mobilen !

2008-11-08 @ 17:38:12
URL: http://pannas.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag känner en som har sån men hon flippar på den typ hela tiden:S

2008-11-12 @ 16:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0