11:51

1. Hej, jag ber tusen gånger om ursäkt för mina tråkiga inlägg utan bilder, men jag har haft så ont om tid men nu ska jag berätta allt som jag har gjort. Igår var jag hemma från skolan & jag är hemma idag också fråga inte varför jag behöver egen tid med min lillasyster och ah ja har ont i magen och saker och ting händer här i livet. Vi har inte gjort nått speciellt vi har kollat på filmer och ätit ;o och idag ska vi baka sen kommer Isabel hit och lite så. Imorgon tror jag att jag ska till skolan det beror på hur jag känner mig!
2. På pappas födelsedags fest kom hela min släkt från pappas sida, det var ganska kul jag har inte lagt in bilder än men dom kommer min kamera laggar så jag måste fixa den först. Det ända vi gjorde var ju typ att alla dom vuxna satt i vardagsrummet och åt god och lyxig mat medans barnen också åt mat och sprang runt och gick ut och lalala, ah det är väl det man gör nu för tiden haha ^^ . Men som sagt bilderna kommer senare idag!

3. Jag var och shoppade med Isabel & Siri i söndags, jag köpte ingeting jag bara åt på donken som jag skrev, sen när vi kom hem så sminkade vi om oss lite finare för att sedan bli fotade, någon bild KANSKE kommer men jag vet inte än, jag är inte så nöjd med dom men jag kan ju göra det för att Isabel & Siri var så otroligt söta!

4. Jag kan ju passa på och säga att det är 6 jobbiga, tråkiga, äckliga veckor kvar tills det otroligt underbara Jul Lovet jipie nu är jag glad :) . Jag skriver mer senare och lägger in bilder nu ska jag och min lillasyster baka. Puss puss.
Juste, det kommer lite bilder från när jag och Siri / Lillen fixade bakningen och så till festen! .

Bilderna kommer strax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0